Технологія педагогічного проектування цифрового освітнього ресурсу

Статті і корисна інформація » Цифровий освітний ресурс "Задачник по мові програмування. Циклічні алгоритми" » Технологія педагогічного проектування цифрового освітнього ресурсу

Сторінка 3

Треба уникати обігу, пов'язаного з підлогою вчиться (якщо це не робиться спеціально). Треба пам'ятати: з електронними учбовими матеріалами працюватимуть що вчаться будь-якої підлоги.

Необхідно користуватися активною заставою. Необхідно прагнути не використовувати пасивну заставу, краще використовувати:

• теперішній час - для тексту уроку;

• минулий час - при підведенні підсумків;

• майбутній час - при викладі цілей і очікуваних результатів заняття.

Необхідно домовитися про систему редакторських символів, які група розробників використовуватиме для коректування текстів в процесі створення КОП. Це допоможе уникнути багатьох непорозумінь. Така домовленість не раз стане в нагоді на етапах розробки і редагування сценарію, відладки і доведення програми, при тестуванні і оцінці бета-версії КОП.

При виборі формату екранів треба орієнтуватися на наступні рекомендації:

• учень повинен прочитати учбовий текст на екрані "за один прийом";

• прагнути обмежити об'єм тексту 5-8 рядками і не робити його більше 15 рядків;

• обмежити довжину рядка тексту, що використовується, прагнути включати в рядок до 10 слів;

• прагнути не поміщати більш одного-двох параграфів тексту на один екран.

Страницы: 1 2 3 

Актуально про педагогіку:

Основні риси Епохи Відродження
Коли європейський дух перестав прагнути до смерті і звернувся до життя, він знайшов для себе нове джерело сили на самому початку свого ж шляху - в античності. Майже тисячу років середньовічна Європа розвивалася на уламках античної культури, залишених варварами. Середньовіччя - це та ж античність, а ...

Використання дидактичних ігор та зацікавлюю чого матеріалу при вивченні курсу « Географія материків та океанів»
Аналіз навчальних програм з курсу «Географія» для спеціальних шкіл, дозволяє зробити висновки про актуальність використання дидактичних ігор на уроках. З метою розвитку комунікативних вмінь і навичок учнів спеціальних шкіл, можна застосовувати такі види ігор: географічне лото, географічне доміно, « ...

Початкові положення експериментального дослідження
У рамках нашого дослідження з метою діагностики рівня розвитку творчих здібностей школярів був проведений констатувальний експеримент на базі Яблунівської загальноосвітньої школи I–III ступенів та школи № 1 м. Копичинці. Його метою було вивчення реальної картини стану проблеми розвитку творчих здіб ...

Навігація по сайту

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.startpedahohika.com