Проект удосконалення інтелектуально-розвивального впливу на учнів у Полтавському професійному ліцеї транспорту

Статті і корисна інформація » Управління навчальним закладом як середовищем інтелектуального розвитку особистості » Проект удосконалення інтелектуально-розвивального впливу на учнів у Полтавському професійному ліцеї транспорту

Сторінка 4

План роботи клубу може мати такий вигляд (див. табл 2.1)

Таблиця 2.1. Приблизний план роботи інтелектуального клубу

І.

Вступне заняття

ІІ.

Пізнавальна активність – основа інтелектуального розвитку.

2.1.

Інтелектуальний клуб, як творче об’єднання.

2.2.

Розвиток вольових якостей.

2.3.

Інтелектуальна самоосвіта.

2.4.

Джерела інформації:

· Робота з книгою (словники, енциклопедії, науково-популярна література).

· Світова мережа Інтернет.

· Засоби масової інформації.

ІІІ.

Інтелектуальні ігри.

3.1. а)

Структура інтелектуальної гри:

індивідуальні ігри;

б)

командні ігри:

· принципи гри в команді;

· розподіл командних ролей.

3.2.

Запитання – основа інтелектуальних ігор:

· Складання запитань.

· Алгоритм пошуку відповідей.

3.3.

Традиційні інтелектуальні ігри:

· Перший мільйон

· Слабка ланка

· Найрозумніший

· LG-еврика

· Брейн-ринг

· Що? Де? Коли?

3.4.

Відпрацювання гри у різновікових групах:

· Бліц-контроль.

· Інтелектуальний тир.

· Чотири поверхи.

· Логічний ряд.

· Перехват.

· Гра-тест.

ІV.

Інтелектуальна творчість.

4.1.

Створення проектів.

4.2.

Творчий проект „Наша гра»:

· Підготовка проекту „Наша гра» ( І – ІV етап).

· Застосування проекту „Наша гра» (V етап).

· Післядія.

V.

Відкриті інтелектуальні ігри.

VІ.

Підсумкове заняття

Аби надати роботі клубу більщ особистісно цінних для учнів цілей, нами був розроблений проект чемпіонату серед професійних ліцеїв Полтави з «Брейн-рингу». Проект проведення першого чемпіонату Професійних ліцеїв Полтави з «Брейн-рингу»

1. Вступ

Розвиток суспільства, науково-технічний прогрес, новий суспільно-політичний стан, – все це призвело до того, що багато з методик навчання застаріли. Потрібен якісно новий підхід до освіти. У навчальному закладі учень одержує обсяг знань, визначений рамками освітньої програми. Найпоширеніший метод навчання – метод «шаблонів». При цьому розвитку логічного та творчого мислення учнів приділяється дуже мало уваги, перевага надається практичній професіоналізації. Клуби інтелектуальних ігор дозволяють учням самостійно одержувати більш глибокі знання з окремих, цікавих для них, предметів, демонструвати їх в інтелектуальних змаганнях. Ігрові моделі «Що? Де? Коли?», «Брейн-рингу» та «Своєї гри» не є новими. І якщо до цього часу ці ігрові моделі використовувалися для відповіді на питання «Яка команда сильніша?», то в цьому проекті запропоновані навчальні пакети питань, що направлені на розвиток логічного та творчого мислення, а також на засвоєння нового матеріалу навчальних предметів.

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7

Актуально про педагогіку:

Сучасний стан практичної комп'ютеризації процесу навчання
Визначити стан справ у тій або іншій сфері діяльності завжди досить важко. Однак у такому питанні, як комп'ютеризація, є один фактора, що враховує легко, що досить ясно може охарактеризувати картину в цілому. Це - показник технічної забезпеченості, іншими словами - наявність необхідного парку комп' ...

Характеристика закономірностей та принципів виховання, її реалізація у сучасній школі
Реалізація мети і завдань виховання спричиняє необхідність дотримання наукового підходу до організації виховного процесу, тобто врахування об'єктивних закономірностей його перебігу, взаємодії системи чинників, що його детермінують. Науковий підхід до процесу формування особистості виявляється в том ...

Операції мислення
Проникнення в глиб тієї або іншої проблеми, що стоїть перед людиною, розгляд властивостей, складових цю проблему елементів, знаходження рішення задачі здійснюється людиною за допомогою розумових операцій. У психології виділяють такі операції мислення, як: аналіз; порівняння; абстрагування; синтез; ...

Навігація по сайту

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.startpedahohika.com