Методика використання проблемних ситуацій на уроках трудового навчання як засобу підвищення якості знань учнів

Сторінка 2

- виконання окремих ажурних елементів.

VІ. Деякі (додаткові) складні техніки.

1. "Фрі-форм".

2. Об'ємні джгути ("щільні", "ажурні", "спіральні", квадратик").

VІІ. Основи бісероплетіння на дроті.

1. Техніки: голчасте плетиво, петельне паралельне плетиво, кругове плетиво.

2. Вибір матеріалу, підбор квітів. Деякі технічні прийоми плетива.

3. Виконання окремих форм квітів і листів.

VІІІ. Основи моделювання виробів. Комбінування різних основ плетива в одному виробі. Комбінування різних прийомів і технік бісероплетіння в одному виробі.

1. Вибір кольору. Комбінування кольору в одному виробі.

2. Особливості використання різних видів основ для бісероплетіння в конкретному виробі. Комбінування різних основ плетива в одному виробі

3. Комбінування різних прийомів і технік бісероплетіння в одному виробі.

4. Комбінування різних видів бісеру (бісер, рубання, стеклярус) і додаткових матеріалів в одному виробі.

5. Особливості виконання об'ємних виробів. Виконання об'ємних квітів. Прийоми зниження ваги виробу.

6. Моделювання й виконання елементів складної форми.

7. Моделювання й виконання аксесуарів.

- Моделювання кольє й комірів. Використання складного багатоярусного накладення.

- Моделювання й виконання кілець, браслетів, шпильок, брошок.

8. Основи обплітання предметів.

9. Моделювання й виконання елементів обробки до платтів: аплікація вставки, деталі до платтів, деталі з накладенням, бісерне мереживо. Моделювання й виконання оздоблювальних об'ємних квітів.

10. Основи моделювання й виконання виробів "фрі-форм"

11. Моделювання й виконання виробів великого обсягу.

Наведемо фрагмент уроку з «Історія бісеру».

Перша половина XIX століття в Росії була часом розквіту мистецтва вишивки бісером і стеклярусом. В цей час бісерні вироби надзвичайно популярні, і, крім того, модним стає займатися цим видом рукоділля. Бісерні і стеклярусові вироби XVIII століття істотно відрізняються від аналогічних виробів XIX сторіччя по багатьом параметрам - від композиції і круга сюжетів до особливостей використовуваного матеріалу. У XIX столітті починають застосовуватися нові, не відомі раніше прийоми роботи, значно збільшується колірна палітра бісеру, що дозволяє створювати складні мініатюри з тонкою колорістічеськой розробкою. Крім того, в XIX столітті бісер і стеклярус стали використовувати для прикраси безліч предметів побутового і декоративного призначення, велика частина яких входить в ужиток якраз на початку XIX сторіччя. Вироби з бісеру і стеклярусу нового типу з’являються в епоху класицизму, і властиві класицизму строгість, монументальність і прагнення до лаконізму як у формі, так і в декорі виробу позначаються і на бісерних виробах. Вже на самому початку нового сторіччя виробляються дуже прості форми бісерних виробів, повністю відповідні їх практичному призначенню: довгасті гаманці з металевою оправою, плоскі сумочки, об’ємні сумочки з тканини з бісерною обробкою і ін. У першому десятилітті XIX століття з’являються шесті- і восьмикутні гаманці, а також чоловічі гаманці з двома відділеннями або кишенями. Основою для таких гаманців служив щільний папір або картон, покритий білим або кольоровим атласом або шкірою. Зовнішні сторони гаманця зазвичай прикрашалися бісерними вишивками. У 1820-1830-х роках входять в моду записники у поєднанні з гаманцями. Всі ці вироби і їх форми характерні спершу і першої половини XIX століття, хоча деякі з них зустрічалися і пізніше. Наприклад, довгий час існували кошельки-монетніци у вигляді довгастого мішечка з розрізом посередині і двома кільцями-затисками. Ці монетніци повторювали західноєвропейські і використовувалися впродовж всієї другої половини XIX століття.

Страницы: 1 2 3 4 5

Актуально про педагогіку:

Метод розвитку творчого самопочуття
Метод розвитку творчого самопочуття включає ігри і завдання з розвитку мимовільної регуляції і навичок мимовільної поведінки, відчуття партнера, уяви, спостережливості, почуття ритму тощо. Особливе місце тут посідає використання елемента «театралізації» і «драматизації» у педагогічному процесі, що ...

Методи формування правової культури молодших школярів
Суть системною підходу стосовно правового виховання учнів полягає в єдності мети, завдань і змісту правовою виховання; єдності методів, прийомів і форм правовиховної роботи; єдності і узгодженості дій всіх зовнішніх виховних впливів і самовиховання особистості учня; єдності правової свідомості і по ...

Умови та методика виконання експериментальної перевірки впливу методики проведення практичних занять на успішність студентів
Експериментальна перевірка впливу методики проведення практичних занять на успішність студентів проходила на базі відокремленого структурного підрозділу НУБіПУ «Немішаївський агротехнічний коледж». Участь у ній брали 50 студентів, які утворили експериментальну (23 особи) і контрольну (27 осіб) груп ...

Навігація по сайту

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.startpedahohika.com