Методика підготовки майбутнього керівника хору

Сторінка 21

Наведені дані наочно відображають різний рівень підготовленості студентів до діяльності керівника хору який у експериментальній групі перебільшує контрольну групу в середньому на 7,5%. В результаті залучення студентів експериментальної групи до нової методики їх результати виявилися таким чином: 35 осіб мають високий рівень, 38- середній та 22 низький, у контрольній групі спостерігаємо високий рівень у 32 студентів, 32 середнього та 26 низького.

Дієвим засобом перевірки ефективності запропонованої методики є діагностичні засоби вимірювання. Вибираючи такі засоби вимірювання. ми дотримувалися основних вимог: діагностичні засоби мають бути валідними (тобто діагностувати те, що досліджується), доступними для масового використання педагогами як індивідуальних, так і групових дисциплін у системі музично-педагогічного навчання та студентами різного рівня підготовки, економічними (мінімум часу і зусиль) та інформативними.

Таблиця 2.14

Рівні диригентсько-хорової підготовки студентів КГ та ЕГ наприкінці експерименту

Критерії підготовки студентів до роботи з хором

Студенти КГ (90 осіб)

Студенти ЕГ (95 осіб)

Рівні підготовки майбутнього керівника хору

низький

середній

високий

низький

середній

високий

к.с.

%

к.с.

%

к.с.

%

к.с.

к.с.

%

к.с.

%

Ступінь мотиваційної спрямованості

0

0%

30

33.3%

60

66.7%

0

0%

27

28%

68

71.6%

Розвинутість диригентсько-хорових здібностей

12

13.3%

28

31.2%

50

55.5%

9

9.5%

26

27.3%

60

63.2%

Ступінь теоретичної обізнанності

16

17.7%

30

34%

44

49%

20

21%

15

15.7%

60

63,3%

Ступінь оволодіння творчими уміннями

48

53.4%

42

46.6%

---

---

30

31.3%

50

52.6%

15

15.9%

Ступінь підготовки до педагогічного спілкування

26

28.9%

32

35.5%

32

35.6%

22

23,2%

38

40%

35

36,8%

Загальні показники

25.2

33.9

32.4

26.1

37.2

41.36

16.9

17

31.2

32.7

35.6

51.6

Страницы: 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Актуально про педагогіку:

Форми прояву педагогічної творчості в процесі навчання іноземної мови
Як зазначалося в розділі 1.2, педагогічна творчість може розглядатися в двох основних формах: застосування відомих засобів в нових поєднаннях до виникаючих в освітньому процесі педагогічним ситуаціям і розробка нових засобів стосовно до ситуацій, аналогічних тим, з якими вчитель вже мав справу рані ...

Особливості змісту виховання в сучасній школі
В основі сучасної вітчизняної методології відбору змісту виховання лежить ідея реалізму мети виховання. В умовах розбудови й утвердження суверенної, правової, демократичної держави, становлення громадянського суспільства в Україні особливого значення набуває формування громадянина - особистості, як ...

Екранні технічні засоби навчання
Екранні технічні засоби навчання поділяються на статичні й динамічні, їх іще називають відеограмами, визначаючи як візуальний образ, призначений для подачі навчальної інформації за допомогою проекції (діа-, епі-, стереоскопічної, плоскої, голографічної — для статичного зображення, кінопроекції німо ...

Навігація по сайту

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.startpedahohika.com