Ретроспектива становлення професії керівника хору

Сторінка 9

В існуючій науково-методичній літературі питання про те, якими шляхами має йти розвиток дитячого хорового співу, поки ще не знайшло свого остаточного вирішення. За минулі десятиріччя з’явилося багато різних методик, частина з яких претендує на виняткову цінність, оскільки кожний керівник хорового колективу, працюючи за власною методикою, отримує свій оригінальний результат. Критерієм правильності поставлених навчальних задач Л.Безбородова визначає ставлення учасників хору до співочої діяльності. Щодо цього, цікавий процес активізації хорової діяльності показують кращі дитячі колективи, серед яких хор Українського радіо і телебачення (керівник Т.Копилова), хор хлопчиків середньої спеціальної музичної школи імені М.Лисенка (керівник Є.Виноградова), хор хлопчиків при Республіканський хоровій капели імені Л.Ревуцького (керівник І. Зайцева), хор “ Щедрик “(керівник І.Сабліна), дитячий хор при Київській державній консерваторії ім. П.І. Чайковського (керівник Т.Галицька), дитячий хор лабораторії вдосконалення хорового співу “Тоніка“, якою багато років керувала Л.Виноградова, хорова капела хлопчиків та юнаків м. Львова “ Дударик“ (керівник М.Кацал), дитячий хор м. Кіровограда (керівник М.Макода), дитяча хорова капела м. Кіровограда “Рівненський дзвіночок“. (керівник М.Гончарова) та інші.

Постає питання: в чому полягає складність діяльності керівника дитячого хорового співу? На думку диригентів дитячих хорових колективів Е.Виноградової, Т.Галицької, В.Соколової, Г.Струве, І.Зайцевої складність роботи з хором полягає в організації процесу підготовки майбутного керівника хору, яка б органічно поєднувала різні напрямки діяльності керівника хору, в основі лежить уміння “заразити” учнів красою хорового співу. Якщо взяти за основу те, що науки доводять істину а мистецтво заражає нею (Платон Афінський), то стає зрозумілим наше бажання більш детально підійти до проблеми підготовки студентів до роботи з хором.

Отже, дослідження ретроспективи діяльності керівника хору свідчить про на складний шлях його професійного зростання на різних етапах, вона є явилося основою кристалізації та конкретизації основних напрямків діяльності. Оскільки вихідною умовою становлення керівника хору є диригентсько-хорова підготовка, розглянемо означене положення з позиції теорії та практики в системі музично-педагогічного навчання.

Страницы: 4 5 6 7 8 9 

Актуально про педагогіку:

Теоретичні основи формування в учнів навичок планування та організації самостійної роботи
Самостійна робота учнів, методика її організації на рівні навчальної дисципліни безпосередньо пов’язані з активізацією пізнавальної діяльності тих, кого навчають. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність учнів – це перший крок до творчої роботи особистості. Формування у студентів-філологів умінь ...

Поняття про усне мовлення. Психологічні та лінгвістичні особливості усного мовлення
Усне мовлення забезпечує усне спілкування іноземною мовою в діалогічній формі та в монологічній. Спілкуючись рідною мовою, мовець думає лише про те, що сказати і в якій послідовності. Окремі операції процесу породження мовленнєвого висловлювання непомітні, оскільки вони всі автоматизовані і здійсню ...

Модель гармонізації соціального середовища школи
Професійна діяльність соціального педагога передбачає забезпечення гармонізації соціального середовища освітньої установи, соціальний захист. Гармонізація соціального середовища освітньої установи пов'язана з створенням виховного середовища даної установи та поля самореалізації вихованців, спрямова ...

Навігація по сайту

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.startpedahohika.com