Основи композиції у пейзажі. Лінійна та повітряна перспектива. Колористичні завдання та техніки виконання пейзажу

Статті і корисна інформація » Методика активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 5-6-х класів на уроках образотворчого мистецтва в процесі вивчення пейзажного жанру » Основи композиції у пейзажі. Лінійна та повітряна перспектива. Колористичні завдання та техніки виконання пейзажу

Сторінка 6

При цьому пейзажі можуть бути як камерними, так і панорамними.

Також, було визначено, що пейзаж може носити історичний (героїчний), ліричний, епічний, романтичний, топографічний, фантастичний (уявний) і навіть абстрактний характер.

У даному розділі було розкрито поняття "композиція" ‒ латинське слово, що означає "створення", "побудова", "поєднання", "зв'язок" ‒ немов збирає усі основні елементи зображуваного в єдине ціле.

Я вважаю доцільним підкреслити найголовніші правила композиції:

Правило перше: в композиції обов'язково повинно бути головне та другорядне ( головний персонаж, предмет або форма).

Правило друге: головне в композиції вирізняється розміром ( малим чи великим порівняно з іншим); формою, кольором, характером і розташуванням.

Правило третє: на картині створюється композиційна цілісність, коли жоден елемент не можна ні додати, ні вилучити, не змінивши загального враження.

Написання даного розділу дало змогу визначити поняття "лінійна" та "повітряна перспектива", а також, що для відтворення простору необхідно знати, що:

• наближені предмети зображуються чітко, детально, об'ємно, з яскравим забарвленням; віддалені предмети - м'яко, узагальнено, площинно, з блідим забарвленням;

• з віддаленням світлі предмети потрібно затемнювати, а темні – висвітлювати;

• ближні предмети багатоколірні, з віддаленням вони стають одноманітні, відтінки кольорів узагальнюються.

Визначення колористичної гами майбутнього твору – перша сходинка до побудови композиції.

Було виявлено, що особливе значення в пейзажі має колір. А гармонійне поєднання кольорів у єдине ціле називають колоритом.

У першому розділі було проведено характеристику й виявлення особливостей пейзажів у різних техніках. Було охарактеризовано поняття "живопис", а також такі техніки виконання пейзажу, як "акватипія", "гризайль" та "пуантилізм". Виявлено, що слово "графіка" перекладається з грецької як "пишу, рисую". До графічного мистецтва належить насамперед рисунок, виконаний на якійсь площині (папері, картоні). Графіка має свої засоби, тобто мову – лінії, штрихи, крапки, світлі й темні плями. До графіки відносяться: гратографія, монотипія, гравюра, естамп тощо.

Страницы: 1 2 3 4 5 6 

Актуально про педагогіку:

Аналіз результатів педагогічного експерименту
Як до контрольних, так і до експериментальних класів ми застосовували єдині вимоги до вмінь учнів. Про сформованість тих чи інших вмінь ми судили за тим, наскільки швидко і якісно учні засвоювали їх: вибирати і надійно закріплювати заготовку, чітко та швидко вимірювати діаметр заготовки, правильно ...

Мотиви і мотивація діяльності і навчання
Мотив – це внутрішній потяг людини до діяльності, особисті причини, що спонукають людину до дій, вчинків, те, заради чого діяльність відбувається (якийсь привабливий для неї предмет). Кожна діяльність обумовлює свої мотиви, які можуть називатись і класифікуватись по-різному. Наприклад, С. Занюк вид ...

Вікові особливості розвитку рухової функцій
Гетерохронність розвитку рухів у дітей. Дозрівання окремих органів і систем організму протягом індивідуального життя людини відбувається нерівномірно. Гетерохронність вікового розвитку одержала переконливе теоретичне обґрунтування в навчанні П.К. Анохіна про системогенезис. У процесі індивідуальног ...

Навігація по сайту

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.startpedahohika.com