Конкурс „Золотий диск”

Сторінка 4

Чия швидкість виявиться найбільшою, той і переможець.

Конкурс друкарів

№ учасника

Прізвище та ім’я

Клас

Швидкість введення символів

Конкурс „Валентинок” виготовлених за допомогою комп’ютера

Оскільки тиждень інформатики співпадає з Днем закоханих, я традиційно проводжу цей конкурс.

Задача учнів: вдома чи у кабінеті інформатики у позакласний час створити валентинку у програмі Paint чи Microsoft Word, роздрукувати її на принтері, здати учителю інформатики.

У кінці тижня журі обриє переможців окремо серед учнів:

2 і 3 класів;

5 і 6 класів;

7-11 класів.

Переможці отримують медалі і призи.

Конкурс листівок до 8 Березня, виготовлених за допомогою

комп’ютера

Незабаром свято Весни та усіх прекрасних жінок – 8 Березня. І я пропоную учням виготовити привітання з цим святом на комп’ютері та подарувати їх своїм мамам , сестричка та бабусям.

Задача учнів: вдома чи у кабінеті інформатики у позакласний час створити листівку-привітання у програмі Paint чи Microsoft Word, роздрукувати її на принтері, здати учителю інформатики.

У кінці тижня журі обриє переможців окремо серед учнів:

2 і 3 класів;

5 і 6 класів;

7-11 класів.

Переможці отримують медалі і призи.

10. Конкурс „Подорож до Комп`ютерленду”

Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Обладнання:комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», білети для подорожі, знаки і віршики з правилами поведінки, фломастери, клей, пазли «Пристрої ПК», файл «Ліс», файл «Народна мудрість говорить», файл «Стерті слова», протокол гри.

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

Вітаємо всіх, хто сьогодні подорожуватиме разом з нами незвичайною країною Комп'ютерленд! Щоб потрапити до неї треба гарно знати інформатику. Сьогодні вирушають дві команди другокласників (третьокласників), а склад команд визначимо за білетами, які ви зараз отримаєте.

За правий стіл сідають учні, на білеті яких назва «Мишки-програмишки», а за лівий – «Розумні ноутбуки».

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі:

;

;

.

І конкурс «Розминка»

Перша зупинка нашої подорожі місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Мудрого монітора.

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова».

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8

Актуально про педагогіку:

Психолого-педагогічні умови впровадження в навчальний процес комп'ютерного моделювання
З появою персональних комп'ютерів у загальноосвітніх навчальних закладах учителі фізики отримали потужний інструмент підвищення ефективності навчального процесу зі своєї дисципліни. Попри велику розмаїтість напрямків застосування комп'ютерної техніки при вивченні фізики детальніше розглянемо можлив ...

Розвиток уявлень про поняття «театралізація»
Найскладнішою формою творчих ігрових ситуацій, де дитина може себе виявити є театралізація, що охоплює як самостійне творення образів так і постановку музичних сцен чи цілих вистав. До цього дітей потрібно готували поступово, пропонуючи учням різні завдання, серед яких можуть бути наступні: створит ...

Проектування мотиваційних технологій навчання
Мотивація – це так звані психічні явища, що стали спонуканням до виконання тієї або іншої дії, вчинку, що визначають активність особистості та її спрямованість на досягнення запланованого результату. Ціль мотиваційних технологій полягає у швидкому включенні учнів у професійну навчально-пізнавальну ...

Навігація по сайту

Copyright © 2018 - All Rights Reserved - www.startpedahohika.com