Інтелектуальна гра „Турнір знавців інформатики”

Статті і корисна інформація » Позакласна робота з інформатики » Інтелектуальна гра „Турнір знавців інформатики”

Сторінка 2

За правильно відгадані 3 слова – 1 бал.

IV конкурс «Шерлок Холмс» (практично)

Команда отримує листа з телеграмою, у якій вказано: «Знайдіть на дискеті за адресою м. Яготин, вул. Шевченка, 55 телеграму. У ній ви побачите підказку до слова, яке повинні розшифрувати».

Хто перший розгадає слово – той і переможець (від 1 до 5 балів).

Закодоване слово: віруси.

V конкурс «Фольклорний серпантин»

Перед вами версії програмістів відомих російських прислів'їв і приказок. Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналові.

Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.

(Дарованому коню в зуби не дивляться.)

Всякий кабель своє гніздо любить.

(Всяка птиця своє гніздо любить.)

Не все WINDOWS, що висить.

(Не все золото, що блищить.)

Провідник до файлу доведе.

(Язик до Києва доведе.)

Не ідентифікатор красить файл, а файл — ідентифікатор.

(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)

Що з Корзини видалене, то пропало.

(Що з возу впало, то пропало.)

Все скомпонується — програма буде.

(Все перемелеться — мука буде.)

З хворої дискети на здоровий вінчестер.

(З хворої голови на здорову.)

Антивірусна програма — застава здоров'я комп'ютера.

(Чистота — застава здоров'я.)

Усяк web-дизайнер свій сайт хвалить.

(Усяк кулик своє болото хвалить.)

Вірусів боятися — в Інтернет не ходити.

(Вовків боятися — в ліс не ходити.)

Вінчестер — дзеркало душі користувача.

(Очі — дзеркало душі.)

За правильно відгадане прислів’я чи приказку – 1 бал.

VI конкурс «Перевір свою пам'ять»

Учитель читає вірш, а учням необхідно виписати терміни з інформатики.

Модем, винчестер, монитор, Колонки и ОЗУ Вели неспешный разговор Однажды поутру:

"Наш первый долг во всем всегда Друг другу помогать,

Клавиатуру взяли, мышь, И принтер заодно, Но из чего-то сотворить Им было не дано. Как видно, мало просто всех В компьютере собрать, Ведь должен умный человек Машиной управлять!

Чтоб можно было без труда Писать и рисовать, Считать и данные хранить, Да почту получать, А может, даже иногда Немного поиграть".

Он должен многое уметь И многое узнать, И думать, а не просто так На кнопки нажимать! Ты лишь на старте, длинен путь, Но к цели он ведет. И мир компьютеров тебя, Быть может, увлечет.

"Куда вам, глупым, без меня, - Процессор заявил, - Весьма проворен в счете я, На все мне хватит сил". "Возьмем, пожалуй, и тебя, - Ответили друзья, - Командуй нами, но любя, Мы все ж одна семья".

Слова, які необхідно виписати:

Модем

Клавиатура

Винчестер

Мышь

Монитор

Принтер

Колонки

Компьютер

ОЗУ

Машина

Процессор

Кнопки.

За правильно виписані 4 слова – 1 бал.

VII конкурс «Картинки»

Учитель готує для цього завдання 2 електронні презентації. У кожній презентації має бути по десять картинок. Учень повинен, не називаючи предмету, зображеного на картинці, пояснити, що там зображено. Для цього учасники з команди обирають того, кому вони будуть пояснювати картинки. Учень може використовувати слово-підказку, яке знаходиться під кожною картинкою. На відгадування картинок відводиться 1,5 хвилини. Якщо учень не може пояснити картинку, він може перейти до наступної. Перший відгадує картинки команда-лідер – йому необхідно назвати цифру від 1 до 2, бо під цифрами 1, 2 зашифровані презентації, створені учителем.

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7

Актуально про педагогіку:

Методи виховання
«Методи виховання – сукупність найбільш загальних способів розв'язання виховних завдань і здійснення виховних взаємодій, способів взаємопов'язаної діяльності вихователів і вихованців, спрямованих на досягнення цілей виховання; сукупність специфічних способів і прийомів виховної роботи, які використ ...

Аналіз стану проблеми на практиці
Бажання малювати присутнє у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Воно свідчить про розвиток мислення та потреби виразити себе. Малювання, як гра, - це не тільки відображення в свідомості дітей оточуючої дійсності, але й вираження відношення до неї. Саме тому через малюнки ми можемо краще ...

Формування просторового мислення в майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Упровадження нових ефективних технологій, що базуються на візуальних засобах кодування та передачі інформації, передбачає одним із завдань сучасної психологічної науки і педагогічної практики формування просторового мислення в майбутніх учителів образотворчого мистецтва, а також пошук і розробку ді ...

Навігація по сайту

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.startpedahohika.com